NYTT ÅR

WOHW WOHW WOHW! det här med blogg har jag inte varit specielt bra på det senaste.
Sist gång jag skrev så var jag hemma i Hamburgsund, för att fira jul. Efter det har jag haft fullt upp, för mkt jobb och för lite snowboard.

Den 25 dec, var en sjukt jobbig dag. Jag gick upp kl 07 för att bli hämtad av Jocke och Morgan. sedan hade vi framför oss 10 timmar i bil, 11timmars jobb i Leksand och efter det 4 timmar till i bil.
Vi var hemma i Sälen igen kl 08 den 26e.

Ny år! Då hade jag också ett härligt arbetspass 17,5 timmar och efter bara några timmars sömn så ringer dom från jobbet och frågar vart jag är. Jag var inte den enda som försov sig den 1e. Ni som inte redan vet om de. När det slog över till 2011, blev det ett bugg i alla Iphone´s så att alarmet inte fungerande.
härligt!!!
Kan kanske ha slagit ett rekord att gå upp. blev väckt kl 10:10 och var på jobbet 20 över.

Har haft någon ledig kväll. En av dom var jag och bowla med Jonas, Caro och Martin.

Efter helgen kommer jag vara lite mer ledig och åka mkt mer snowboard.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Tur man inte har en iphone då, uppe med tuppen med min gamla tegelsten ;) Gott nytt år!

2011-01-10 @ 14:40:29
URL: http://issies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0